Zagraj w Gothic'a z innymi graczami!
SZTYLET (broń jednoręczna)
Obrażenia - 5
Wymagana siła - 5
Wartość - 6
LAGA (broń jednoręczna)
Obrażenia - 10
Wymagana siła - 10
Wartość - 1
KRÓTKI MIECZ STRAŻY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 10
Wymagana siła - 20
Wartość - 300
MŁOT KOWALSKI (broń jednoręczna)
Obrażenia - 10
Wymagana siła - 10
Wartość - 15
TOPÓR (broń jednoręczna)
Obrażenia - 10
Wymagana siła - 10
Wartość - 20
NÓŻ NA WILKI (broń jednoręczna)
Obrażenia - 12
Wymagana siła - 10
Wartość - 40
MACZUGA Z KOLCAMI (broń jednoręczna)
Obrażenia - 12
Wymagana siła - 10
Wartość - 5
KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna)
Obrażenia -16
Wymagana siła - 10
Wartość - 60
PAŁKA Z KOLCAMI (broń jednoręczna)
Obrażenia - 18
Wymagana siła - 10
Wartość - 120
ZARDZEWIAŁY KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna)
Obrażenia - 20
Wymagana siła - 30
Wartość - 10
KILOF (broń dwuręczna)
Obrażenia - 20
Wymagana siła - 30
Wartość - 20
TOPÓR DRWALA (broń jednoręczna)
Obrażenia - 10
Wymagana siła - 25
Wartość - 20
PAŁKA BOJOWA (broń jednoręczna)
Obrażenia - 22
Wymagana siła - 20
Wartość - 120
DOBRY KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna)
Obrażenia - 25
Wymagana siła - 15
Wartość - 200
ZARDZEWIAŁY TOPÓR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 25
Wymagana siła - 40
Wartość - 10
ZARDZEWIAŁY MIECZ DWURĘCZNY (broń dwuręczna)
Obrażenia - 25
Wymagana siła - 40
Wartość - 10
HALABARDA (broń dwuręczna)
Obrażenia - 28
Wymagana siła - 20
Wartość - 280
PIRACKI KORDELAS (broń jednoręczna)
Obrażenia - 30
Wymagana siła - 20
Wartość - 500
MIECZ PALADYNA (broń jednoręczna)
Obrażenia - 30
Wymagana siła - 30
Wartość - 30
MŁOT WOJENNY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 28
Wymagana siła - 30
Wartość - 250
LEKKI MIECZ DWURĘCZNY (broń dwuręczna)
Obrażenia - 32
Wymagana siła - 30
Wartość - 220
DOBRY MIECZ (broń jednoręczna)
Obrażenia - 35
Wymagana siła - 30
Wartość - 450
WIELKI TOPÓR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 40
Wymagana siła - 40
Wartość - 450
JASZCZURZY MIECZ (broń dwuręczna)
Obrażenia - 40
Wymagana siła - 80
Wartość - 25
DOBRY DŁUGI MIECZ (broń jednoręczna)
Obrażenia - 45
Wymagana siła - 35
Wartość - 700
RAPIER (broń jednoręczna)
Obrażenia - 50
Wymagana zręczność - 50
Wartość - 500
LEKKI ORKOWY TOPÓR (broń dwuręczna)
Obrażenia - 30
Wymagana siła - 70
Wartość - 10
DOBRY MIECZ PÓŁTORARĘCZNY (broń jednoręczna)
Obrażenia - 58
Wymagana siła - 60
Wartość - 1000
KATOWSKI TOPÓR (broń jednoręczna)
Obrażenia - 65
Wymagana siła - 65
Wartość - 1500
ORKOWA ZGUBA (broń jednoręczna)
Obrażenia - 65
Wymagana siła - 65
Wartość - 1500
EL BASTARDO (broń dwuręczna)
Obrażenia - 65
Wymagana siła- 65
Wartość - 1500
OSTRZE BURZY (broń dwuręczna)
Obrażenia - 75
Wymagana siła - 65
Wartość - 2500
TOPÓR BERSERKERA (broń dwuręczna)
Obrażenia - 80
Wymagana siła - 80
Wartość - 3000
SMOCZA ZGUBA (broń dwuręczna)
Obrażenia - 80
Wymagana siła - 80
Wartość - 3000
MIECZ ZAKONU (broń dwuręczna)
Obrażenia - 85
Wymagana siła - 50
Wartość - 3000
ŚWIĘTY KAT (broń dwuręczna)
Obrażenia - 100
Wymagana siła - 50
Wartość - 4000
DUŻE MAGICZNE OSTRZE NA SMOKI (broń dwuręczna)
Obrażenia - 110
Wymagana siła - 100
Wartość - 2400
Offline