SZTYLET (broń jednoręczna) Obrażenia - 5 Wymagana siła - 5 Wartość - 6
LAGA (broń jednoręczna) Obrażenia - 10 Wymagana siła - 10 Wartość - 1
KRÓTKI MIECZ STRAŻY (broń jednoręczna) Obrażenia - 10 Wymagana siła - 20 Wartość - 300
MŁOT KOWALSKI (broń jednoręczna) Obrażenia - 10 Wymagana siła - 10 Wartość - 15
TOPÓR (broń jednoręczna) Obrażenia - 10 Wymagana siła - 10 Wartość - 20
NÓŻ NA WILKI (broń jednoręczna) Obrażenia - 12 Wymagana siła - 10 Wartość - 40
MACZUGA Z KOLCAMI (broń jednoręczna) Obrażenia - 12 Wymagana siła - 10 Wartość - 5
KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna) Obrażenia -16 Wymagana siła - 10 Wartość - 60
PAŁKA Z KOLCAMI (broń jednoręczna) Obrażenia - 18 Wymagana siła - 10 Wartość - 120
ZARDZEWIAŁY KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna) Obrażenia - 20 Wymagana siła - 30 Wartość - 10
KILOF (broń dwuręczna) Obrażenia - 20 Wymagana siła - 30 Wartość - 20
TOPÓR DRWALA (broń jednoręczna) Obrażenia - 10 Wymagana siła - 25 Wartość - 20
PAŁKA BOJOWA (broń jednoręczna) Obrażenia - 22 Wymagana siła - 20 Wartość - 120
DOBRY KRÓTKI MIECZ (broń jednoręczna) Obrażenia - 25 Wymagana siła - 15 Wartość - 200
ZARDZEWIAŁY TOPÓR (broń dwuręczna) Obrażenia - 25 Wymagana siła - 40 Wartość - 10
ZARDZEWIAŁY MIECZ DWURĘCZNY (broń dwuręczna) Obrażenia - 25 Wymagana siła - 40 Wartość - 10
HALABARDA (broń dwuręczna) Obrażenia - 28 Wymagana siła - 20 Wartość - 280
PIRACKI KORDELAS (broń jednoręczna) Obrażenia - 30 Wymagana siła - 20 Wartość - 500
MIECZ PALADYNA (broń jednoręczna) Obrażenia - 30 Wymagana siła - 30 Wartość - 30
MŁOT WOJENNY (broń jednoręczna) Obrażenia - 28 Wymagana siła - 30 Wartość - 250
LEKKI MIECZ DWURĘCZNY (broń dwuręczna) Obrażenia - 32 Wymagana siła - 30 Wartość - 220
DOBRY MIECZ (broń jednoręczna) Obrażenia - 35 Wymagana siła - 30 Wartość - 450
WIELKI TOPÓR (broń dwuręczna) Obrażenia - 40 Wymagana siła - 40 Wartość - 450
JASZCZURZY MIECZ (broń dwuręczna) Obrażenia - 40 Wymagana siła - 80 Wartość - 25
DOBRY DŁUGI MIECZ (broń jednoręczna) Obrażenia - 45 Wymagana siła - 35 Wartość - 700
RAPIER (broń jednoręczna) Obrażenia - 50 Wymagana zręczność - 50 Wartość - 500
LEKKI ORKOWY TOPÓR (broń dwuręczna) Obrażenia - 30 Wymagana siła - 70 Wartość - 10
DOBRY MIECZ PÓŁTORARĘCZNY (broń jednoręczna) Obrażenia - 58 Wymagana siła - 60 Wartość - 1000
KATOWSKI TOPÓR (broń jednoręczna) Obrażenia - 65 Wymagana siła - 65 Wartość - 1500
ORKOWA ZGUBA (broń jednoręczna) Obrażenia - 65 Wymagana siła - 65 Wartość - 1500
EL BASTARDO (broń dwuręczna) Obrażenia - 65 Wymagana siła- 65 Wartość - 1500
OSTRZE BURZY (broń dwuręczna) Obrażenia - 75 Wymagana siła - 65 Wartość - 2500
TOPÓR BERSERKERA (broń dwuręczna) Obrażenia - 80 Wymagana siła - 80 Wartość - 3000
SMOCZA ZGUBA (broń dwuręczna) Obrażenia - 80 Wymagana siła - 80 Wartość - 3000
MIECZ ZAKONU (broń dwuręczna) Obrażenia - 85 Wymagana siła - 50 Wartość - 3000
ŚWIĘTY KAT (broń dwuręczna) Obrażenia - 100 Wymagana siła - 50 Wartość - 4000
DUŻE MAGICZNE OSTRZE NA SMOKI (broń dwuręczna) Obrażenia - 110 Wymagana siła - 100 Wartość - 2400
|