Zagraj w Gothic'a z innymi graczami!
I KRĄG
ŚWIATŁO
Właściwości:Światło przez 5 min.
Wartość:500/5
Wymagana MANA:5
Składniki:1 złota moneta
OGNISTA STRZAŁA
Właściwości:Obrażenia 30
Wartość:500/15
wymagana MANA:5
Składniki:1 siarka
MAŁA BŁYSKAWICA
Właściwości:Obrażenia 25, ogłuszenie
Wartość:500/50
Wymagana MANA:5
Składniki:1 skała krystaliczna
LECZENIE LEKKICH RAN
Właściwości:Uzdrowienie 100 HP
Wartość:500/35
Wymagana MANA:5
Składniki:1 roślina lecznicza
PRZYWOŁANIE SZKIELETU GOBLINA
Właściwości:Przywołanie szkieletu goblina na 2 rundy
Wartość:500/50
Wymagana MANA:15
Składniki:1 kość goblina
II KRĄG
KULA OGNIA
Właściwości:Obrażenia 60
Wartość:1000/75
Wymagana MANA:10
Składniki:1 smoła
LODOWA STRZAŁA
Właściwości:Obrażenia 40
Wartość:1000/80
Wymagana MANA:7
Składniki:kwarcyt
PRZYZWANIE WILKA
Właściwości:Pojawienie sie wilka na 3 rundy
Wartość:1000/100
Wymagana MANA:30
Składniki:1 skóra wilka
PIĘŚĆ WICHRU
Właściwości:Obrażenia 20*
Wartość:1000/125
Wymagana MANA:50*
Składniki:1 węgiel
SEN
Właściwości:Usypia, działa na 10 min.
Wartość:1000/150
Wymagana MANA:10
Składniki:1 bagienne ziele
III KRĄG
LECZENIE ŚREDNICH RAN
Właściwości:Uzdrowienie 200 HP
Wartość:1500/175
Wymagana MANA:10
Składniki:1 ziele lecznicze
MAŁA BURZA OGNISTA
Właściwości:Obrażenia 60, rozpryskowy
Wartość:1500/200
Wymagana MANA:20
Składniki:1 siarka, 1 smoła
TWORZENIE SZKIELETU
Właściwości:Pojawienie się szkieletu na 3 rundy
Wartość:1500/215
Wymagana MANA:45
Składniki:1 kość szkieletu
STRACH
Właściwości:Wróg ucieka przed nami
Wartość:1500/225
Wymagana MANA:20
Składniki:1 czarna perła
BRYŁA LODU
Właściwości:Obrażenia 60, unieruchomienie na 1 rundę
Wartość:1500/250
Wymagana MANA:30
Składniki:1 kwarcyt, 1 akwamaryna
PIORUN KULISTY
Właściwości:Obrażenia 100, ogłuszenie na 1 rundę
Wartość:1500/250
Wymagana MANA:30
Składniki:1 siarka, 1 skała krystaliczna
IV KRĄG
BŁYSKAWICA
Właściwości:Obrażenia 100
Wartość:2000/285
Wymagana MANA:20
Składniki:1 skała krystaliczna, 1 kwarcyt
OBUDZENIE GOLEMA
Właściwości:Pojawienie się golema na 4 rundy
Wartość:2000/325
Wymagana MANA:30
Składniki:1 serce golema
ZNISZCZENIE OŻYWIEŃCA
Właściwości:Obrażenia 1000(tylko ożywieńcy)
Wartość:2000/350
Wymagana MANA:40
Składniki:1 woda święcona
DUŻA KULA OGNIA
Właściwości:Obrażenia 100*
Wartość:2000/300
Wymagana MANA:75*
Składniki:1 smoła, 1 siarka
V KRĄG
DUŻA BURZA OGNISTA
Właściwości:Obrażenia 100, rozpryskowy
Wartość:2500/500
Wymagana MANA:125*
Składniki:1 język ognistego jaszczura, 1 siarka
PRZYZYWANIE DEMONA
Właściwości:Pojawienie się demona na 4 rundy
Wartość:2500/425
Wymagana MANA:75
Składniki:1 serce demona
LECZENIE CIĘŻKICH RAN
Właściwości:Uzdrowienie 400 HP
Wartość:2500/600
Wymagana MANA:20
Składniki:1 korzeń leczniczy
LODOWA FALA
Właściwości:Obrażenia 60, rozpryskowy, unieruchamia na 2 rundy
Wartość:2500/110
Wymagana MANA:60
Składniki:2 kwarcyt, 1 akwamaryna
VI KRĄG
DESZCZ OGNIA
Właściwości:Obrażenia 300, działa na określonej powierzchni
Wartość:3000/600
Wymagana MANA:60
Składniki:2 język ognistego jaszczura, 1 siarka
TCHNIENIE ŚMIERCI
Właściwości:Obrażenia 500
Wartość:3000/650
Wymagana MANA:75
Składniki:1 czarna perła, 1 węgiel
ARMIA CIEMNOŚCI
Właściwości:Pojawienie się 5 szkieletów na 2 rundy
Wartość:3000/900
Wymagana MANA:100
Składniki:1 kość szkieletu, czarna perła
ZMNIEJSZENIE POTWORA
Właściwości:Pomniejsza ogromne potwory
Wartość:3000/1000
Wymagana MANA:1000
Składniki:Kość goblina, kieł trolla
ŚMIERTELNA FALA
Właściwości:Obrażenia 400, działa na określonej powierzchni
Wartość:3000/750
Wymagana MANA:150
Składniki:1 serce kamiennego golema, 1 serce demona, 1 kość szkieletu, 1 czarna perła
RUNY PALADYNA
ŚWIĘTY PŁOMIEŃ
Właściwości:Światło
Wartość:50
Wymagana MANA:5
POMNIEJSZE ULECZENIE
Właściwości:Uzdrowienie 100 HP
Wartość:50
Wymagana MANA:5
ŚREDNIE ULECZENIE
Właściwości:Uzdrowienie 200 HP
Wartość:175
Wymagana MANA:10
WIĘKSZE ULECZENIE
Właściwości:Uzdrowienie 400 HP
Wartość:175
Wymagana MANA:15
ŚWIĘTA STRZAŁA
Właściwości:Magiczne obrażenia 150
Wartość:100
Wymagana MANA:5
WYPĘDZENIE ZŁA
Właściwości:Magiczne obrażenia 300
Wartość:350
Wymagana MANA:15
ZNISZCZENIE ZŁA
Właściwości:Magiczne obrażenia 600
Wartość:750
Wymagana MANA:30
* - REGULOWANA MOC ZAKLĘCIA. IM DŁUŻEJ PRZYTRZYMASZ CZAR TYM SILNIEJSZY ON BĘDZIE. KAŻDE PODWYŻSZENIE MOCY ZAKLĘCIA TRWA 1 RUNDĘ. MUSISZ ZOSTAĆ NIEZAATAKOWANY INACZEJ CZAR ZOSTANIE POWSTRZYMANY. ZWIĘKSZANIE MOCY MOŻE TRWAĆ MAX. 3 RUNDY
Offline